Home / News / کراچی میں بادلوں کے ڈیرے، دوسرے روز بھی رم جھم

کراچی میں بادلوں کے ڈیرے، دوسرے روز بھی رم جھم

شہر قائد میں دوسرے روز بھی وقفے وقفے سے کہیں بوندا باندی اور کہیں ہلکی بارش کا بارش کا سلسلہ جاری ہے۔

شہر قائد میں وقفے وقفے سے بارش کا سلسلہ دوسرے روز بھی جاری ہے۔ جس کے باعث موسم خوشگوار ہے۔ محکمہ تعلیم کی جانب سے گزشتہ روز ہی اسکولوں اور دیگر تعلیمی اداروں کے لیے چھٹی کا اعلان کردیا تھا جس کی وجہ سے بچے شہر میں ہونے والی رم جھم سے بھرپور لطف اندوز ہورہے ہیں۔ اہم کاروباری مراکز، مارکیٹیں اور بازار بند ہیں جب کہ دفاتر، کارخاںوں اور فیکٹریوں میں حاضری دوسرے روز بھی معمول سے انتہائی کم ہے اور لوگ آج کا دن بھی چھٹی کے دن کی طرح تفریح کرتے ہوئے گزار رہے ہیں، بڑی تعداد میں لوگوں نے مختلف ساحلی مقامات کا رخ کر لیا ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران سب سے زیادہ بارش سرجانی ٹاؤن میں 123.7 ملی میٹر ریکارڈ ہوئی، اس کے علاوہ صدر 104، شارع فیصل 77، نارتھ کراچی 68.7، گلشنِ حدید 64، ایئرپورٹ 64.4 اور گلستانِ جوہر61.3 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔ موسلا دھار بارش برسانے والا سسٹم کمزور پڑگیا ہے لیکن آج بھی شہر میں درمیانے درجے کی بارش کا امکان ہے۔

دوسری جانب سندھ حکومت اور بدلیاتی انتظامیہ کی نااہلی نے اللہ تعالیٰ کی رحمت کو زحمت بنانے میں کوئی کسر باقی نہیں رکھی، نالوں کی صفائی نہ ہونے کی وجہ سے بیشتر سڑکیں ندی نالوں اور گلیاں تالاب کا منظر پیش کررہی ہیں۔ کئی علاقوں میں گندا پانی گھروں میں داخل ہوگیا ہے۔

متعلقہ سرکاری محکموں کی طرح بلدیاتی اداروں کی طرح ایک روز کی بارش سے بجلی کی فراہمی بھی شدید متاثر ہوئی ہے، شہر بھر میں بجلی کی آنکھ مچولی کا سلسلہ جاری ہے جب کہ کئی علاقوں میں تو پیر کی صبح سے ہی بجلی بند ہے۔ کے الیکٹرک انتظامیہ بھی صحیح صورت حال بتانے کے بجائے روایتی ٹال مٹول اور حیلے بہانے کررہی ہے۔

مختلف علاقوں میں صرف کرنٹ لگنے سے 12 افراد جاں بحق ہوچکے ہیں۔ اس حوالے سے ترجمان کے ایکٹرک کا کہنا ہے کہ بارش کے موسم میں احتیاط ضروری ہے، شہری ٹوٹے ہوئے تاروں، بجلی کے کھمبوں اور پی ایم ٹیز سے دور رہیں، برقی آلات ننگے پاؤں یا گیلے ہاتھ کے ساتھ نہ چھوئیں، لوڈ شیڈنگ یا فنی خرابی کی صورت میں غیر قانونی ذرائع سے بجلی کا حصول ہرگز نہ کریں، شہر بھر میں کے الیکٹرک کا عملہ 24 گھنٹے موجود ہے، کسی بھی شکایت کی صورت میں 118 پر فوری رابطہ کریں،

محکمہ موسمیات کے مطابق کراچی اور گرد و نواح میں مون سون بارشوں کا سلسلہ 15 جولائی سے 15 ستمبر تک برقرار رہتا ہے، اس دوران مون سون کے کئی دیگر سلسلے شہر میں داخل ہونے کی توقع ہے۔

Check Also

چونیاں زیادتی کیسز؛ جیو فینسنگ کا عمل مکمل، تحقیقات میں اہم پیشرفت کا امکان

چونیاں زیادتی کیسز میں تحقیقات کے لئے پولیس نے جیو فینسنگ کا عمل مکمل کرلیا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *